Komplex infokommunikációs fejlesztés a
PILLE-HUNGÁRIA Zrt.-nél
Kedvezményezett neve:
Pille Hungária Kft.
Projekt címe:
Komplex infokommunikációs fejlesztés a PILLE-HUNGÁRIA Zrt.-nél
Szerződött támogatás összege:
14 083 452 Ft
Támogatás mértéke:
40%
Projekt befejezési dátuma:
2022.08.31.
Projekt azonosító száma:
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02127
Projekt leírás:
A vállalkozás rendelkezik jelenleg is irányítási rendszerrel, de ez még évekkel ezelőtt került
bevezetésre, és az már nem alkalmas a hirtelen megnövekedett cégméret és a vele járó növekedett
forgalom megfelelő nyilvántartására és kezelésére. A jelenlegi rendszerből a készletnyilvántartást, a
számlázást és a könyvelést használja a cég, de ezt a vállalkozás nem fogja tovább használni, mert
mint írtuk ebben a vállalkozási méretben nem alkalmas már az adatok tárolására és megfelelő
elemzésére. Egyes munkafolyamatok olyan élőmunka igénnyel bírnak már, amelyek hátráltatják az
értékesítést.
Emiatt pedig a vállalkozás új vállalatirányítási rendszer bevezetését szeretné megvalósítani (VECTORY
Integrált vállalatirányítási rendszer), mely kapcsán 8 funkcionális terület kerül bevezetésre (vállalati
CRM; kontrolling és döntéstámogatás; beszerzés,logisztika; pénzügy, számvitel; Internetes
értékesítés-vállalati webáruház; munkafolyamat irányítási rendszer; elektronikus iratkezelés;
mobiltechnikát használó rendszer). A bevezetendő rendszer előzetes becsléseink szerint 20-25%
hatékonyság növeléssel fog járni, amivel tovább tudjuk bővíteni vevő és szolgáltatási körünket. Eddigi
rendszerünkhöz képest leírhatatlan lesz a változás, de ami az érintett területek kapcsán a legnagyobb
újítást jelenti számunkra:
-Könyvelésben a rendszerben lehetőség lesz a tárgyi eszköz nyilvántartásra, a bérprogram adatainak
importjával a költségek pontos nyomon követesére és tervezésesre ezáltal a kontrolling számára
teljes mértékű adat rendelkezésre állásra.
-Értékesítés: Üzletkötők által vevői egyeztetések pontos nyilvántartása vevői igények gyorsabb
kiszolgálása és nyilvántartása
-Árváltozások gyorsabb lereagálása, akciók gyorsabb kezelése.
-Raktár: raktár automatizálás a hatékonyság és pontosság növelésére. Ezáltal magasabb vevői
elégedettség elérése.
-Beszerzés: beszerzés rögzítése, pontosabb készlet tervezés
-Dokumentum nyilvántartás: termék specifikációk, szállítói számlák, szállítólevelek.
-Webáruház: jelentős forgalomnövekedést okozhat. Egy ekkora kínálattal rendelkező
nagykereskedésnél elengedhetetlen egy átlátható webáruház üzemeltetése, ami eddig nem volt a
vállalkozásnak. A rendelés menete leegyszerűsödik, könnyebben nyomonkövethető és gyorsabban
feldolgozható lesz.
Az alap feltételek (laptopok, gépek, hálózati eszközök, szerver) rendelkezésünkre állnak, viszont a
bevezetendő rendszer érinti többek között a raktározási rendszerünket is, viszont ennek a modulnak
a működtetéséhez további eszközbeszerzés szükséges: Zebra készülékek, az ehhez kapcsolódó töltők,
kommunikációs dokk és vonalkód nyomtató beszerzése szükséges ahhoz, hogy a raktározási modult
adatokkal tudjuk folyamatosan ellátni. Ehhez továbbá a raktárakban wifi hálózatot kell kiépíteni, hogy
az eszközök összeköttetésbe kerülhessenek a vállalatirányítási rendszerrel. Emiatt a projekt
keretében a raktárak esetében a wifi hálózat kiépítésének megvalósítása is elengedhetetlen.