Tel: 78/486-292 I Fax: 78/510-529
Email: info@pillehungaria.hu I rendeles@pillehungaria.hu
EU pályázataink

Komplex infokommunikációs fejlesztés

 


 

Komplex infokommunikációs fejlesztés a

PILLE-HUNGÁRIA Zrt.-nél

Kedvezményezett neve:

Pille Hungária Kft.

Projekt címe:

Komplex infokommunikációs fejlesztés a PILLE-HUNGÁRIA Zrt.-nél

Szerződött támogatás összege:

14 083 452 Ft

Támogatás mértéke:

40%

Projekt befejezési dátuma:

2022.08.31.

Projekt azonosító száma:

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02127

Projekt leírás:

A vállalkozás rendelkezik jelenleg is irányítási rendszerrel, de ez még évekkel ezelőtt került

bevezetésre, és az már nem alkalmas a hirtelen megnövekedett cégméret és a vele járó növekedett

forgalom megfelelő nyilvántartására és kezelésére. A jelenlegi rendszerből a készletnyilvántartást, a

számlázást és a könyvelést használja a cég, de ezt a vállalkozás nem fogja tovább használni, mert

mint írtuk ebben a vállalkozási méretben nem alkalmas már az adatok tárolására és megfelelő

elemzésére. Egyes munkafolyamatok olyan élőmunka igénnyel bírnak már, amelyek hátráltatják az

értékesítést.

Emiatt pedig a vállalkozás új vállalatirányítási rendszer bevezetését szeretné megvalósítani (VECTORY

Integrált vállalatirányítási rendszer), mely kapcsán 8 funkcionális terület kerül bevezetésre (vállalati

CRM; kontrolling és döntéstámogatás; beszerzés,logisztika; pénzügy, számvitel; Internetes

értékesítés-vállalati webáruház; munkafolyamat irányítási rendszer; elektronikus iratkezelés;

mobiltechnikát használó rendszer). A bevezetendő rendszer előzetes becsléseink szerint 20-25%

hatékonyság növeléssel fog járni, amivel tovább tudjuk bővíteni vevő és szolgáltatási körünket. Eddigi

rendszerünkhöz képest leírhatatlan lesz a változás, de ami az érintett területek kapcsán a legnagyobb

újítást jelenti számunkra:

-Könyvelésben a rendszerben lehetőség lesz a tárgyi eszköz nyilvántartásra, a bérprogram adatainak

importjával a költségek pontos nyomon követesére és tervezésesre ezáltal a kontrolling számára

teljes mértékű adat rendelkezésre állásra.

-Értékesítés: Üzletkötők által vevői egyeztetések pontos nyilvántartása vevői igények gyorsabb

kiszolgálása és nyilvántartása

-Árváltozások gyorsabb lereagálása, akciók gyorsabb kezelése.

-Raktár: raktár automatizálás a hatékonyság és pontosság növelésére. Ezáltal magasabb vevői

elégedettség elérése.

-Beszerzés: beszerzés rögzítése, pontosabb készlet tervezés

-Dokumentum nyilvántartás: termék specifikációk, szállítói számlák, szállítólevelek.

-Webáruház: jelentős forgalomnövekedést okozhat. Egy ekkora kínálattal rendelkező

nagykereskedésnél elengedhetetlen egy átlátható webáruház üzemeltetése, ami eddig nem volt a

vállalkozásnak. A rendelés menete leegyszerűsödik, könnyebben nyomonkövethető és gyorsabban

feldolgozható lesz.

Az alap feltételek (laptopok, gépek, hálózati eszközök, szerver) rendelkezésünkre állnak, viszont a

bevezetendő rendszer érinti többek között a raktározási rendszerünket is, viszont ennek a modulnak

a működtetéséhez további eszközbeszerzés szükséges: Zebra készülékek, az ehhez kapcsolódó töltők,

kommunikációs dokk és vonalkód nyomtató beszerzése szükséges ahhoz, hogy a raktározási modult

adatokkal tudjuk folyamatosan ellátni. Ehhez továbbá a raktárakban wifi hálózatot kell kiépíteni, hogy

az eszközök összeköttetésbe kerülhessenek a vállalatirányítási rendszerrel. Emiatt a projekt

keretében a raktárak esetében a wifi hálózat kiépítésének megvalósítása is elengedhetetlen.